اس ام اس عاشقانه 92

وبلاگی برای همه
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگی برای همه و آدرس friendly58.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مـــن نـمـیــبـخــشــم اگـه جـــای پـات بـی جـــای پـام روی جــائی حـک بـشـه

…………………….

بی دلیل برای خودم...
قدم هایم که ب ساحل رسید!
ساحل،دریا را به زیر پایم ریخت...
اما ساحل چه میدانی تو...
منم دلم زیر پای کسی دیگر له شد...
زحمت نکش...من دلی برای باختن به تو ندارم!

…………………….

به سلامتی خودم و خودت
که وقتی میبینیم عشقمون پست پسرای دیگر رو لایک میکنه و باهاشون گرم میگیره..
فقط ساکت میشینیم و بغضمونو قورت میدیم... :(

…………………..

هـــر گــــاه بـه تــو فـــکـر مـــیــکـنم ...
حـــواســم از هــمه چــیز پــرت مــیشود ...
و مـــن چـه روز هـای بــیهوده ای را ســپری مــیـکنم ...
بـا بــیسـت و چـهار سـاعـت حـواس پـرتی!!!

………………….

خوابم نمیبرد

به همه چیزفکر کرده ام.

بیشتر به "تو" و میدانم که خوابی

و قبل از بسته شدن چشم هایت

به همه چیز فکر کرده ای.

جز "من"

…………….

آنقدر منتظر نامه هایت هستم که حتی قبض آب هم مرا خوشحال میکند...!!

…………….

یه بغض غریب تو گلوم لونه کرده... و یه احساس غریب تر داره تبر به ریشه بودنم میزنه... چقدر سخته آرزوی کسی رو داشتن که آرزوتو نداره... چقدر سخته به فکر کسی بودن که به فکر تو نیست... خواستم رو یادت خط بکشم... خواستم که دیگه دلتنگت نباشم... اما قطره اشکی که رو گونم سر خورد بهم فهموند که هیچوقت نمیتونم... نمیری از یادم...

…………….

برای دیدن گُل باید علفهای هرز را له کرد
حالا میتوانی با خیال راحت بروی،مرا لگد کردیو به گُلت رسیدی،
ولی به یاد داشته باش علف هرزم زندست اونم نفس میکشه.

………………

بخشیدمت اما برو.... دیگه نه تحمل شنیدن دروغ دارم و نه قدرت پذیرفتن یه شکست تازه رو............. نمی خوام به زانو افتادنم رو ببینی!!! برو........

...............

وقتی دیر آمدی دلم هزار راه نرفت یکراه رفت,
آن هم خانه ی رقیب...!

...........................

رویای مرگ بهانه ایست برای فرار کردن از کابوسی به نام عشق.

.........................

همین که تو میدانــی
” دوستت دارم “
کافیست …
بگذار خفه کند خودش را
دنیا

……………………..

کاشکی باز کلاس اول دبستان بودیم که از دلتنگی . عشق چیزی حالیمون نبود.....نه!!! عشقمون بازی کردن در کوچه بود

……………………

تو ویترین زندگی به عروسکی نگاه نکن که مال تو نبست . . . چون فقط وسوسه ات میکنه که اونی که داری رو از دست بدی . . .!

………………

آدم باید یه "تو"داشته باشد که هر وقت از همه چی خسته و نا امید بود بهش بگه
مهم اینه که تو هستی !
بیخیال دنیا

…………………

چه دلمون بخواد ، چه دلمون نخواد ،
خدا یک وقتایی دلش نمی‌خواد
ما چیزی که دلمون می‌خواد رو داشته باشیم . . .

………………….

ببخشید دوستان کسی اینجا هست که یکیو خواسته و بهش رسیده باشه..اخه چه وعظشه خدا دیگه تا کی,خسته شدم انقد ادم شکست عشقی خورده دیدم , حداقل یکو برسون بفهمیم که اره میشه.اهههههههههههههههه اینم شد زندگی

………………..

مـــن چـــــــه خـوشـــــبـختـــــم‏‏
کـه دســــــتانـــم بـــــــــــــوی‏‏
تــــــــــــــــــــــــو را‏‏
مـــیدهـــــــنـد هــــــــــــنــوز !!‏‏!‏
‏‏
*خدایا مرا هزار امید است و هر هزار تویی*

………………………

زیبا! گفتم دوستت دارم! چه صادقانه پذیرفتی!
چه فریبنده! آغوشم برایت باز شد! چه ابلهانه! با تو خوش بودم!
چه كودكانه! همه چیزم شدی! چه زود! به خاطره یك كلمه مرا ترك كردی!
چه ناجوانمردانه! نیازمندت شدم! چه حقیرانه! واژه غریبه خداحافظی به من آمد!
چه بیرحمانه! من سوختم

………………..

هیچ چیز لذت بخش تر از خوندن دوباره ی اس ام اسایی نیس كه شبا خودت و عشقت بهم میدین اونم فقط 5 دقیقه بعد از شب بخیر گفتن به هم دیگه، یه لبخند خاصی میاره رو لبت و احساس میكنی عاشقشی شاید بیشتر از همیشه . . .

………………

بی دلیل برای خودم...
خوشابحالت که دلت خوش شد به زندگی ای که همش دم از نامردیش میزدی...
موقعی که تو مرا ترک کردی آخر مردانگی بود...

……………….

دیگه خسته شدم بس که فقط تو رویاهام میبینمش .
حس پرنده ای رو دارم که وقتی روی میله وسط قفسش مینشست چشماشو میبست و در عالم رویا تصور میکرد روی سیم تلگراف نشسته .. !

………………………

مهم نیست كه شانه هایت تجسم است
و آغوشت خیال!
همه ی یادت اینجاست
نگاهت ... صدایت ... خنده هایت ...
دیگر چه می خواهم؟
هیچ!
دستانت را در دستهایم جا گذاشتی
نگاهت را در نگاهم
و خیالت را در خیالم...
و من آرامم ... آرامتر از همیشه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ 15 / 5 / 1392برچسب:, ] [ 11:47 ] [ محمد رستمی ]
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 103
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 103
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 12869
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

document.write('');return true;}document.write(''); return false; } Top java codes

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه

مجله نایت پلاس

طراحی سایت